Ordua

2012-10-24

Proposamen matematikoa

Proposamen matematikoa Eskolan, haurrak matematiketaz disfrutatzeko txapelketa bat prestatu daitekeela pentsatu dut. Horretarako, hauteskundeetan erabiltzen den antzeko kutxa bat baino ez dugu behar.
Nire proposamena hurrengoa da: 
Astero, jolas matematiko desberdin bat proposatuko zaie ikasleei eta hauek nahi izatekotan parte har dezakete. Hau da, parte hartzea norberak erabakiko du. Jolasak mota desberdinekoak izan daiteke. Hona hemen adibide pare bat: 


1) Sudoku bat betetzea. Betiere ikasleen adinetara egokituz.

2) Asmakizun bati erantzuna ematea. Esaterako, bat baino gehiago naiz, baina ez naiz hirura ailegatzen. 4ra ailegatzen naiz bi ematen dizkidazunean. Nor naiz?   



Kontua izango litzateke, astelehenero horrelakoren bat prestatzea haurrek egiteko. Beraz, nahi duenak aste bete izango du, proposatutako ariketari erantzuna emateko eta kutxan sartzeko. Bere erantzunarekin batera izen eta abizenak jarri beharko ditu. Irakasleak ostiralean jasotako erantzun guztiak begiratuko ditu eta ondo erantzun duenak edo dutenek sari bat jasoko du edo dute. Saria ez da zertan materiala izan behar. Hau da, irabazleak, esaterako kargu berezi bat hartuko du. Hona hemen adibide batzuk:


1) Irabazleak aste horretan klaseko fitxak banatzeaz arduratuko da.
2) Irabazleak berak gustuko duen musika plastikako klasera ekartzeaz arduratuko da. 
3) Irabazleak klaseko paperontzia husteaz arduratuko da. 
4) Irabazleak atsedenaldian, jolasteko materiala aukeratzeko lehentasuna izango du.


Proposamen honek bi helburu nagusi ditu. Alde batetik, matematiketarekiko duten ikuspuntua aldatzea. Beste aldetik, autonomia gehiagorekin eta erantzukizun gehiagorekin sarituak izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario